onsdag 24 oktober 2012

hello lovers

Hej mina lovers.

tänkte bara meddela att jag lever och har det bra.
Nu har nästan tre veckor gått här i London stad.

Jag bor i ett jättegulligt hus som ser ut såhär:

Det har tre våningar och jag har ett eget rum som jag har piffat upp lite såhär:


Annars så har jag fått in rutinerna hur mitt arbete som Au Pair är och det känns bra. Helt perfekt många arbetstider så jag har tid med att hitta på egna upptåg in tha city. Funderar starkt på att skaffa gymkort så jag kan pumpa muskler medan lillflickan är på skolan. Eller jag funderar inte.... Jag SKA! Bahm!
Detta är lilltjejen jag tar hand om:

Jag har med hjälp av internet och kontakter träffat upp andra Au pairer vilket känns bra, kan man snacka om arbetet, ta en kaffe och hitta på massa saker. 

Har inte riktigt hunnit varit ute och turistat så mycket, men lite häftiga grejer har jag sett:





Annars då?
SKA BLI BÄTTRE PÅ ATT BLOGGA, DETTA ÄR PINSAMT. Aja,, adjö så länge! pussn









2 kommentarer: