söndag 13 januari 2013

kärlek

min högsta önskan är att träffa någon som rock your world.

en som uppskattar allt med en.
en som man kan prata om allt med.
en som man kan diskutera med och komma fram till otroligt smarta saker.
en som man kan hålla handen med.
en som tittar en i ögonen när man pratar och är intresserad över vad man har att säga.
en som får en att bli röd om kinderna och att bli nervös.
en som man kan få dela känslor med.
en som man kan få matcha kläder fult med.
en som jag vill vakna upp bredvid varje morgon.
en som gör att man aldrig aldrig aldrig vill att något ska få oss att gå isär.
en som man kan få posta på facebook att man har ett förhållande med.
en som man kan skriva jättesöta sms med.
en som gör att man inte känner sig så ensam.
en som man kan få ta hem och äta middag med ens föräldrar.
en som är otroligt bra på att kyssas.
en som man kan köpa snygga t-shirtar till.
en som man kan ta parbilder med.
en som gör att musik och texter blir så intensivt bra.
en som man kan sitta tyst med jättelänge utan att det ska bli pinsam tystnad.
en som man kan åka på resor med.
en som gillar att hålla på med mitt hår.
en som man får vara stolt över.
en som är så bra så man inte förstår varför han just vill vara med en.
en som har ambitioner och drömmar.
en som man kan gå på mysiga promenader med.
en som inte tycker att man är jobbig när man sjunger hela tiden.
en som man har mycket roligt med.
en som gör romantiska överrasknings middagar.
en som gillar att mysa.
en som svarar när man fylleringer.
en som smyger upp bakom en och börjar hålla om dn.
en som har ett charmigt leende.
en som tycker att alla andra killar i ens liv som inte fattat att man är grymmast är dum i huvudet.
en som man kan ha massvis med fredagsmyskvällar.
en som jag kan ha huvudet i hans knä medans vi sitter i en park och njuter av solen.
en som gillar mig för att jag är Ellen.
en som får mig att må bra.
en som gör att jag inte kan få nog av honom.
en som gör att man kan tro på kärleken.


ja. jag vill bli förälskad.



1 kommentar: